تبلیغات و بازاریابی در کره جنوبی
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در کره جنوبی


مشخصات مصرف کننده
جمعیت کره جنوبی خیلی سریع پیر می شود. میانگین سنی 42.3 سال است در حالی که 25٪ از جمعیت زیر 24 سال و تقریبا 30٪ بالای 55 سال سن دارند. جمعیت با رشد 0.44٪ در حال رشد است. خانوارهای خانگی به طور متوسط ​​2.53 نفر است. با 27٪ خانوارها افراد به تنهایی زندگی می کنند ، 26٪ خانوارهای دو نفره ، 22٪ خانوارهای 3 نفره ، 19٪ خانوارهای 4 نفره و 7٪ خانوارهای 5 نفر یا بیشتر دارند. نسبت جنسیت 1 مرد به 1 زن با 81٪ از جمعیت ساكن در مناطق شهری است. جمعیت در مناطق کوهستانی غیر کوهستانی متمرکز شده است: استان جیونگی در اطراف سئول پرجمعیت ترین است در حالی که استان گانگون کمترین متراکم است. شهرهای اصلی سئول ، بوسان ، اینچئون ، دائگو ، داژون و گوانگجو هستند. سطح تحصیلات بسیار بالاست. 87٪ بزرگسالان 25 تا 64 ساله تحصیلات متوسطه را به اتمام رسانده اند و رقم 45٪ برای آموزش عالی است. فعال ترین مشاغل در نیروی کار مربوط به مدیریت و حسابداری است ، سپس فروشندگان با کارکنان آشپزخانه و رستوران ها. سپس سرپرستان ، کارمندان اداری و کشاورزان بیایند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP 33.2218558 كره جنوبی در سال 2018 بدست آمده است. متوسط ​​درآمد سالانه در كره جنوبی 33600،000 برنده است. قدرت خرید در حال افزایش است و میزان مصرف در سال 2018 پیروی می کند. در Q3 2018 0.76٪ افزایش یافته است. درآمد سررسید یکبار مصرف سالانه تعدیل شده 24348659 برنده است. شاخص جینی در مورد نابرابری درآمدی 316/0 و پایدار برآورد شده است ، اما نابرابری جنسیتی در بین کشورهای عضو OECD بالاترین است. زنان شاغل در کره جنوبی تنها 63٪ از درآمد مردان را بدست می آورند. علاوه بر این ، بالاترین دستمزدها در سئول (به طور متوسط ​​37810،000 برنده) و افراد بالای 65 سال بیشترین آسیب را در فقر دارند.
رفتار مصرف کننده
مصرف کننده BehaviourSouth کره یک جامعه مصرف کننده است. خریدها نه تنها نیازهای اولیه بلکه به دلایل تصویر و وضعیت نیز ارائه می دهند. رکود اقتصادی و سطح بالای بدهی برخی از کره ای ها را وادار کرده است که به هزینه های خود توجه کنند ، حتی اگر کالاهای لوکس هنوز هم مرسوم هستند. محصولاتی که بیشترین مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند ، مارک های موفقی هستند که جزئیات در آن قابل مشاهده است. از مصرف برای بیان استفاده می شود. به طور کلی ، خریدها در فروشگاههای بزرگ ، مراکز خرید و همچنین در فروشگاههای جدید (به عنوان مثال: خرده فروشان مواد غذایی) انجام می شود. خرید آنلاین بسیار دموکراتیک است. استفاده از اینترنت همچنین امکان جستجو در مورد محصول را قبل از انتخاب آن در فروشگاه امکان پذیر می کند. در حالی که خرید محصولات خارجی در حال افزایش است ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به محصولات داخلی جذب نمی شوند.
به طور کلی ، مصرف کنندگان کره ای وفادار به مارک نیستند. فقط 1/5 کاملاً وفادار هستند. دلایلی که باعث می شود مصرف کنندگان به سمت مارک های دیگر بروند ، بهترین قیمت و استفاده بهتر است. کره ای ها بسیار در ارتباط هستند. شبکه های اجتماعی برای اکتشاف ، بررسی محصولات و خرید استفاده می شود. آنفلوانزها و آزمایش کنندگان محصولات شناخته شده در تصمیم گیری مصرف کننده تأثیرگذار هستند.

کره جنوبی ها تمایل دارند رفتار مصرف خود را تغییر دهند. کره ای ها به طور فزاینده به دنبال اوقات فراغت هستند. مصرف مناسب با محیط زیست هنوز کاملاً گسترده نیست ، حتی اگر در حال توسعه باشد. تنها 27 درصد کره ای ها از شرکت هایی خریداری می کنند که نسبت به سال گذشته 6 درصد رشد سیاست زیست محیطی دارند. نگرانی های مربوط به محیط زیست در بین جوانان کمی قوی تر است. در کره جنوبی یک بازار دست دوم وجود دارد که خصوصاً با بازارهای کک و مبادلات اینترنتی در حال توسعه است. اقتصاد مشارکتی در کره جنوبی وجود دارد و در حال رشد است.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: